عاشق اسمم شدم . . . . .


بخونین تا معنی واقعی دوست داشتن رو پیدا کنین!!!!!!

 


عاشق
اسمم می شوم
وقتی
تو صدایم می کنی......  

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:20---22 خرداد 1392
خوبه نوشته ی سوال تو ک کل زندگینامه منو پرسیدی خخخخخخخخ. ی کاری بکنیم همین سوال هایی رو ک پرسیدی خودت در مورد من حدس بزن ببنیم چن تارو درس حدس میزنی بعدش من خودم همه رو بهت میگم دمت گرم منتظرت هستم ها اجی!

mahdi
ساعت16:29---18 خرداد 1392
درود. وب با احساسی داری عکس های مرتبط با مطالب زیبایی قالبتو چند برابر کرده دمت گرم منتظر پست های بعدیت هستم در ضمن با افتخار لینک شدی خو شحال میشم ی سر ب وب منم بزنی و منو هم لینک کنی منتظر حضور گرم و رویاییت در وبم هستم با تشکر فراوان.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,ساعت 16:4 توسط مهسا| |


Power By: LoxBlog.Com